Kiki op tv!

12 mei 2011

Helaas geen lang blog ;)
Maar even een nieuwtje!
Kiki is gisteren samen met Guusje (één van de elf studenten van hogeschool zuyd die ons zijn komen opzoeken) op L1 geweest! Ik heb het interview live kunnen zien aangezien ik met mama aan het skypen was. En ik ben echt trots! Ik hoop dat we zo nog meer mensen aanspreken en aansporen om deze fantastische stichting de steunen. Het interview van L1 heb ik helaas niet op internet kunnen vinden, maar de hogeschool zuyd studenten hebben een filmpje gemaakt van hun bezoek aan ons in Olalur. Ik zou zeggen maak het mee...

Liefs uit India!

1. marian:
    12 mei 2011
    Super leuk om jullie allemaal weer eens te zien krijg gewoon heimwee bij het zien van t filmpje. Groetjes Marian
  2. mama:
    13 mei 2011
    Wat een geweldig filmpje supper om jullie zo op het prpject te zien,en al die vrolijke gezichtjes van die kindjes kan niet wachten tot het zover is ,en we met z`n allen naar india gaan en laura ons alles kan laten zien helemaal supper.

Lieverd hou van je mama..
  3. Trees:
    14 mei 2011
    superrrrrrrrrrrrrr mis jullie, mis india. veel liefs
  4. Tim:
    28 mei 2011
    Hey Laura, Ik kwam toevallig via Kiki op je website. Misschien heb je het inmiddels al gezien, maar het filmpje van Kiki op L1 staat in deze link http://www.l1.nl/content/3314565/goeiemiddag_limburg.
    Klik op de aflevering van 11 mei :) Succes! groet Tim